Annika Valkeajoki, sello
Sisältö
Aloitin sellonsoiton 5-vuotiaana Lappeenrannan musiikkiopistossa. Myöhemmin jatkoin opintojani ensin Sibelius-Akatemian nuorisokoulutuksessa ja sen jälkeen Tuomas Ylisen oppilaana Taideyliopiston Sibelius-Akatemiassa, josta valmistuin musiikin maisteriksi vuonna 2022. Vietin vaihtovuoden Hampurin musiikkikorkeakoulussa ja olen opiskellut myös Tukholman kuninkaallisessa musiikkikorkeakoulussa.
Jyväskylä Sinfoniassa aloitin vuonna 2022 ja olen viihtynyt tosi hyvin tässä porukassa. Jyväskylässä nautin luonnon läheisyydestä ja eloisasta keskustasta.
Kuva
Asiasanat:
Jyväskylä Sinfonia
muusikko
kulttuuri